Contact Us:

CNI C3 Lantai 2, Jl. Puri Indah Kembangan Selatan. Jakarta Barat, DKI Jakarta

+62 851 7236 3838
About Company

Mengenal Terretech

Kenali Terretech Secara Dekat

Terretech adalah perusahaan solusi dan konsultasi digital yang diciptakan untuk merencanakan, mengembangkan, dan membangun proyek IT (Informasi Teknologi) untuk memberikan solusi di setiap aspek. Kami mengkhususkan diri dalam Artificial Intelligence, IOT, Cloud Computing dan Smart City untuk membantu Indonesia tumbuh sebagai Bangsa Cerdas dengan cara yang efisien dan efektif. Kami bekerja sama dengan teknologi terbaru bersama dengan ahli ahli profesional yang kami punya untuk pengembangan dan manajemen, tim O&M kami sendiri dan bermitra dengan beberapa perusahaan teknologi paling terkenal di dunia.

Grow and Develop
Contribute
Technology Enabler
Our Vision

Company Vision

Grow and develop into a leading, reliable, trustworthy and advanced technology company in technological innovation in Indonesia.
Contributing to the development and progress of Indonesian technology, especially in the field of AI (Artificial Intelligence).
Becoming a "Technology Enabler" company in welcoming Era 4.0
Our Mission

Company Mission

Accelerate the utilization and application of Information and Communication Technology (ICT), Big Data Analytics and Artificial Intelligence (AI).
Design and develop Cloud Computing-based Products / Solutions / Projects as alternative technology-based solutions at affordable prices, for industrial groups, enterprises and SMEs.
Participate and take part in the development & construction of Smart Cities in Indonesia, by focusing on 6 PILLARS, namely :
Smart Governance
Smart People
Smart Economy
Smart Environment
Smart Living
Smart Mobility
Digital Solution and Consulting

Tech Partner / Tech Co-Founder

Terre Tech siap menjadi mitra teknologi bagi perusahaan Anda. Anda tetap fokus pada core business dan expertise Anda, dan kami yang akan menangani sisi teknologi. Anda tidak perlu lagi dipusingkan dengan detaildetail teknis dan tantangan teknologi.

Works together

I Want to Know More About Scaling Readiness!

But in certain circumstances and owing to the claims of duty or the obligations of business it will frequently.